Prakse joge

Yin Yang joga

Yin Yang joga temelji na taoističnem konceptu Yin&Yang, nasprotnih in dopolnilnih principov v naravi. Yin joga je počasna in enostavna praksa, ki globoko deluje na naše telo. Položaje držimo dalj časa in s tem delujemo na vezivno tkivo. Yang joga je dinamična praksa, kjer aktiviramo mišice in pretok krvi. Yin Yang joga povezuje oba stila joge v eno prakso: začnemo z yin položaji, ki jih držimo nekaj minut, sledi dinamično zaporedje asan, s katerimi povezujemo um in telo v gibajočo celoto.

Yin Yang joga

Koristi Yin & Yang joge

Yin

  • stimulira meridijane (energijske kanale), kar prinaša ravnovesje organom v telesu
  • poveča prožnost sklepov
  • umirja um in telo
  • zmanjšuje stres
  • deluje globoko na vezivno tkivo
  • priprava na meditacijo (most med jogijskimi položaji in meditacijo).

Yang

  • ojača in tonizira telo
  • poveča prožnost in cirkulacijo
  • izboljša vzdržljivost
  • ko sinhroniziramo gibanje z dihom, umirimo um
  • odpravlja napetosti v telesu.

Ashtanga joga

Ashtanga joga je dinamična oblika Hatha joge, kjer se s pomočjo diha in bandh (mišičnih zapor) premikamo iz položaja v položaj. Asane si sledijo v točno določenem zaporedju, z redno prakso ob asistenci učitelja počasi osvojimo celo prvo serijo. Obstaja več stopenj, v Chatri delimo z vami prvo serijo.

Mysore praksa

Mysore praksa je tradicionalna samopraksa, pot k neodvisnosti. Mysore praksa je individualna praksa v skupini, z asistenco učitelja. Ustvari se posebna energija, kjer se lahko povežemo z energijo in močjo ostalih. Samo s samoprakso lahko prodremo globlje v sistem Ashtanga joge. S tem, ko se učimo poslušati in gibati sinhrono s svojim dihom, dosežemo globlje zavedanje. Imeti svojo prakso je individualno darilo, ki nam omogoča, da vadimo doma, v studiu ali na potovanju.

Koristi Ashtanga joge:

  • poveča cirkulacijo in očisti telo toksinov
  • izboljša gibljivost
  • ojača in uravnoteži um in telo
  • pridobimo lahkotno in močno telo ter umirjen um.

Joga za menopavzo

Z menopavzno jogo vzpodbujamo ženske, da vidijo meno-pavzno obdobje kot priložnost za samo-opazovanje (swadhyaya), samo-zavedanje in skrb zase. Študije potrjujejo, da je joga učinkovita in predstavlja alternativo za menopavzne simptome.

Z menopavzno jogo vam pomagamo ublažiti glavne simptome, da se ohrani ravnovesje in olajša prehod. Nam ženskam pomaga, da sprejmemo meno-pavzo kot naravni proces v svojem življenju.

Tovrstna joga je edinstvena kombinacija jogijskih položajev, dihalnih tehnik in meditacijskih praks. Obnovitvena joga je bistvo menopavzne joge in s položaji ublažimo senzorne obremenitve. Počasni somatični gibi in dinamični položaji umirijo um, Qigong dihalne tehnike nas prizemljijo.

Menopavzna joga je veliko več kot samo jogijska praksa. Je holističen pristop s katerim vodimo žensko skozi prehod menopavze in ob tem neguje svoje telo, um in duha.

S tem, ko se ženske družimo, ustvarjamo podporno, varno okolje druga drugi. Pri tem vzpodbujamo ženske, da pišejo svoj dnevnik, se spoprijateljijo same s seboj, da enostavno sedijo s svojimi občutki, da samo so.

Koristi menopavzne joge:

  • zniža tesnobo, zmanjša stres in pomiri
  • odpravi utrujenost in dvigne razpoloženje
  • zmanjša občutek preobremenjenosti in sprosti jezo
  • izboljša spanje
  • te poveže v skupnost enako mislečih žensk

Pridružite se nam

040 515 701
joga@chatra.si

Cenik

Opombe:

  • 10% popust za študente, dijake, nezaposlene, samohranilce in upokojence
  • mesečna karta velja od dneva nakupa mesec dni
  • karte so neprenosljive in datumi se ne podaljšujejo

Darilni bon

Naj bo vaše darilo nekaj posebnega – podarite čas za jogo, ko vzpostavljamo razmerje sami s seboj. Darilni bon lahko kupite v studiu Chatra in velja štiri mesece od nakupa.

Načini plačila:

V studiu lahko plačate z gotovino ali preko bančnega nakazila na spodnji naslov:

Peter Klofutar s.p.
Blejska cesta 7
4248 Lesce

TRR SI56 2900 0005 3234 039 odprt pri UniCredit banki.

Urnik

Izjava za COVID-19

Dragi obiskovalci Chatre,

v Chatri smo že pred obdobjem virusa skrbeli, da smo vam nudili varen in čist prostor. Zavedamo se, da je v teh časih še toliko bolj pomembno, da vsi skupaj z upoštevanjem spodnjih navodil, zagotovimo, da bo tako tudi ostalo.

 

V Chatri:

  • vstopamo z masko in jo odložimo, ko zasedemo mesto na podlogi
  • redno zračimo prostore 
  • razkužujemo vse površine
  • naprošamo, da na vadbo pridete le zdravi 
  • ob vstopu si razkužite roke (oziroma umijete z milom)
  • se v garderobi ob prihodu in odhodu ne zadržujete predolgo
  • svetujemo uporabo lastne podloge, ki jo prinesete / odnesete s sabo; še naprej pa se bodo tudi čistile/razkuževale blazine 
  • za uporabo pripomočkov potrebujete manjšo brisačo
  • vadbe potekajo brez uporabe mask (če želite oz vas ne moti jo seveda lahko imate), a dejansko ni priporočljivo, da intenzivno dihate z masko…
 

Vsako vadbo, ko vas ne bo zaradi okužbe (korona, gripa, viroza z vročino) in drugih obolenj ali poškodb, ko boste vsaj tri dni izostali od službe, lahko prenesete v naslednji mesec oz. takoj po izteku bolniške odsotnosti. Prenesete lahko tudi čas, ko in če vam bo s strani NIJZ odrejena karantena.

Vse ostalo – prehlad, blaga viroza, trenutno slabo počutje, a boste v službi oz. dopust, potovanje, predstava, sestanek, lahko izkoristite v drugem terminu v istem tednu ali do konca meseca za katerega imate plačano karto.

Upamo, da bomo skozi naslednje mesece lahko ohranili naš dežnik odprt. Zahvaljujemo se vam za upoštevaje navodil in za zaupanje. 

Na naši strani uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Nastavitve zasebnosti shranjene!
Nastavitve zasebnosti

Ko obiščete katero koli spletno mesto, le to lahko shranjuje ali pridobi podatke v vašem brskalniku, večinoma v obliki piškotkov. Tukaj nadzirate svoje osebne nastavitve za piškotke.

Ti piškotki so potrebni za delovanje spletnega mesta in jih ni moč onemogočiti.

Za pravilno delovanje spletne strani uporabljamo naslednje tehnične piškotke
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Onemogoči vse storitve
Omogoči vse storitve