MENO-PAVZA

Meno-pavza je biološki, psihološki, družbeni in duhovni prehod v življenju ženske. Prehod je lahko priložnost za vpogled vase in osebnostno rast, priložnost za zdravljenje čustvenih ran, priložnost, da se pomirimo same s seboj, spoprijateljimo same s seboj in s svojim telesom.

Beseda 'menopavza' se navadno uporablja za opis obdobja pri ženski, ki zajema peri-menopavzo, menopavzo in post-menopavzo.

Ta naravni preobrat v življenju nam ponuja čudovito priložnost, da upočasnimo sebe in tudi svoje življenje ter nam na poti hkrati prinaša možnost za osebno rast, ko se počasi začnemo premikati v to kasnejšo in zelo posebno fazo v našem življenju, imenovano tudi 'druga pomlad'.

Faze menopavze:

  • Peri-menopavza - je faza ko menstrualni ciklusi postanejo neredni, izostanejo, so šibkejši, močnejši, ženska končuje svoje rodno obdobje.
  • Menopavza - je medicinski izraz, gre za enkraten dogodek ko mine 12 mesecev od zadnje menstruacije. To odraža, da jajčniki nič več ne izločajo jajčec in ženska ni več rodna.
  • Post-menopavza - medicinski izraz ob prehodu enega leta brez menstrualnega ciklusa in v tej fazi ženska preživi do konca svojega življenja.

Ali ste vedeli, da….

  • Gre večina žensk skozi ta prehod od sredine 40 do sredine 50 let?
  • Meno-pavzno potovanje lahko traja tudi preko 15 let?
  • Je v Sloveniji povprečna starost pričetka menopavze 52 let?

Peri-menopavza

Pot do – ponovnega rojstva – druge pomladi - popolnega sprejemanja same sebe

Peri-menopavza je prehodno obdobje pred menopavzo in lahko traja od nekaj mesecev do nekaj let. Predstavlja obdobje, ko se pričnejo različne hormonske spremembe, takrat se pojavi tudi večina simptomov in vse to vodi do dne, ko se menstrualni cikel popolnoma ustavi.

Ali se soočate s peri-menopavzo?

Spoznanje, da smo v obdobju peri-menopavze je prvi korak, da se spet počutiš kot ti.

Pogosto se začne v zgodnjih 40-ih, pri nekaterih pa tudi veliko prej. Raziskave v Veliki Britaniji pravijo, da več kot 80% žensk trpi za več kot enim simptomom. Ti simptomi vplivajo na vse vidike našega življenja; dom, delo, odnose, družino, prijatelje in jih je pomembno prepoznati.

Čas je, da pričneš poslušati svoje telo. Sprejmi peri-menopavzo v pozitivni luči, naj ti služi kot katalizator za spremembo. Moč je v tvojih rokah, lahko si ženska, kakršna si želiš biti.

Simptomi peri-menopavze

Ali ste vedeli, da menopavzni prehod predstavlja preko 36 različnih simptomov?

Menopavza

Večina ljudi uporablja besedo 'menopavza' kot krovni izraz, ki predstavlja peri-menopavzo, menopavzo in post-menopavzo. Peri-menopavza, ki je marsikateri ženski dokaj nepoznana beseda, je najbolj pomembna faza. V tem obdobju se pojavi večina simptomov.

V bistvu, kar večina žensk imenuje menopavza je pravzaprav peri-menopavza, saj menopavza je dejansko le enodnevni dogodek.

Post-menopavza

Ponovno rojstvo – druga pomlad

Post-menopavza je tretja in končna faza meno-pavznega obdobja in nastopi eno leto po popolni odsotnosti menstruacije.

Prehod v drugo pomlad je čas poln mešanih občutkov, odzivov in izkušenj, ki so za nas unikatni. Nanj lahko gledamo kot na dostop do svoje lastne modrosti, ki smo jo pridobile skozi prehod peri-meno-post-pavze.

Naj bo ta prehod zdrav in živahen, obdobje duhovne rasti in na novo odkrite svobode.

Naj bo to čas, ko ženska rodi samo sebe.

Menopavzna joga

Z menopavzno jogo vzpodbujamo ženske, da vidijo meno-pavzno obdobje kot priložnost za samo-opazovanje (swadhyaya), samo-zavedanje in skrb zase. Študije potrjujejo, da je joga učinkovita in predstavlja alternativo za menopavzne simptome.

Z menopavzno jogo vam pomagamo ublažiti glavne simptome, da se ohrani ravnovesje in olajša prehod. Nam ženskam pomaga, da sprejmemo meno-pavzo kot naravni proces v svojem življenju.

Tovrstna joga je edinstvena kombinacija jogijskih položajev, dihalnih tehnik in meditacijskih praks. Obnovitvena joga je bistvo menopavzne joge in s položaji ublažimo senzorne obremenitve. Počasni somatični gibi in dinamični položaji umirijo um, Qigong dihalne tehnike nas prizemljijo.

Menopavzna joga je veliko več kot samo jogijska praksa. Je holističen pristop s katerim vodimo žensko skozi prehod menopavze in ob tem neguje svoje telo, um in duha.

S tem, ko se ženske družimo, ustvarjamo podporno, varno okolje druga drugi. Pri tem vzpodbujamo ženske, da pišejo svoj dnevnik, se spoprijateljijo same s seboj, da enostavno sedijo s svojimi občutki, da samo so.

Kako mi menopavzna joga lahko pomaga?

  • zmanjša stres
  • dvigne razpoloženje
  • uravnoteži čustva
  • izboljša spanje
  • te poveže v skupnost enako mislečih žensk

Delavnice

Na naši strani uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Nastavitve zasebnosti shranjene!
Nastavitve zasebnosti

Ko obiščete katero koli spletno mesto, le to lahko shranjuje ali pridobi podatke v vašem brskalniku, večinoma v obliki piškotkov. Tukaj nadzirate svoje osebne nastavitve za piškotke.

Ti piškotki so potrebni za delovanje spletnega mesta in jih ni moč onemogočiti.

Za pravilno delovanje spletne strani uporabljamo naslednje tehnične piškotke
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Onemogoči vse storitve
Omogoči vse storitve